Liefde gaat door de maag

Ik belde mijn zusje vandaag op met de mededeling dat ik een beetje verliefd ben op Jamie Oliver. Haar reactie: “Heb je weer Italiaanse kookfilms zitten kijken?!’ Afgelopen week heb ik namelijk weer een rits heerlijke boeken (van memoires van chefs tot culinaire romans) op mijn kindle gezet, kookboeken verslonden, food films zitten kijken en ben ik zelfs op zoek gegaan naar een kookvakantie.

Vanwege mijn liefde voor kokkerellen en lekker eten, heb ik een soft spot voor mensen met die die passie delen. Al jaren heb ik een speciaal plekje in mijn hart voor The Naked Chef met zijn enorme passie voor koken. Het enorme enthousiasme van de dyslectische Brit werkt aanstekelijk en ik kan er intens van genieten om hem te zien koken. Zijn voorliefde voor simpel eten met enorm veel smaak, fifteen, zijn food revolution, het liefdevol koken met zijn kinderen en zijn toegankelijke recepten zijn reden dat Jamie bij mij weinig meer fout kan doen. Zo zie je maar, liefde gaat door de maag!

Geef een reactie

