Ombre wallpaper

Ik vind de ombre trent awesome. Het geleidelijk vervagen van kleuren vond ik als klein meisje al mooi, ver voordat ik wist dat dat ‘ombre’ heette. Uit angst voor een Shakira-effect durf ik mijn haar niet te ombre’n, maar als ik genoeg geld en een goede kapper zou hebben wist ik het wel. Nu kwam ik twee wallpapers tegen die ik hier even wilde delen. Twee waterverf ombre wallpapers (blauw & roze), waarvan de blauwe meteen ingesteld is als achtergrond op mijn laptop.

Ze zijn door Katie Fiddler gemaakt voor DesignLoveFest.

Geef een reactie

