Getting over it

42619251_GVM6H4Iz_c via la-lalinh.blogspot
via

Vanmorgen werd ik wakker met de gedachte ‘ik wiiiiil niet’. Nu is dat op zich niets nieuws, waar het niet dat ik morgen officieel weer begin met mijn afstudeeronderzoek. Ik heb een fantastische opdracht die ik door omstandigheden enkele maanden stil heb moeten leggen. Morgen pak ik de opdracht officieel weer op en dat brengt lichte vlagen van paniek met zich mee. Aangezien mijn opdrachtgever zich in het midden des lands bevindt en ik vroeg aan de bak moet ga ik vandaag al die kant op. De kindle is opgeladen, de ipod staat vol en mijn tas staat klaar. Ik maak mijn brein wijs dat ik morgen gewoon twee clinics volg en nieuwe mensen ontmoet en dat dat niet telt als afstuderen. Tot nu toe lijkt het te werken… : ). Wish me luck!

Geef een reactie

