Backstreet’s back!

via

De Backstreet Boys zijn weer bij elkaar en gaan op tournee. De mannen van deze popsensatie uit de jaren ’90 zijn tegenwoordig allemaal de 40 gepasseerd. Ik was als tienermeisje geen fan van de BSB (5ive was meer mijn ding en ik moet tot mijn grote schande toegeven dat er posters van de Spice Girls in mijn kamer hingen), maar toen één van mijn ploeggenootjes aankondigde dat de Boys in maart naar Nederland komen werd het algauw duidelijk dat we dit foute feestje niet aan onze neus voorbij konden laten gaan. We kunnen alle verschrikkelijke hitjes meezingen en zijn reuze benieuwd of de danspasjes er nog altijd zo ongemakkelijk uit zien als 15 jaar geleden. Het is zo verschrikkelijk fout allemaal dat het fantastisch is. Backstreet’s Back, alright!

Geef een reactie

