Weekendje niets

Dit weekend heb ik een middag lang tv gekeken. Op mijn laptop kijk ik wel series, maar de tv staat hier zelden aan. Als ik 24Kitchen kon ontvangen had dat de hele middag aangestaan, maar TLC was een acceptabel alternatief. Sister Wives, Randy’s Wedding Rescue, Pregnant in Heels, 90 Days to Wed, Breaking the Faith (en tussendoor even de Varsity en Boat Race); het kwam allemaal voorbij vanmiddag. Toen net een programma dat ‘Extreme Poodles’ begon vond ik het mooi geweest voor vandaag. Wat een waanzin, maar wat een chill dagje zo!

Met een afstudeeropdracht die nog niet gaat zoals ik wil, flink wat gereis afgelopen week en een paar slechte nachten was ik klaar voor een weekendje even helemaal niets. Ik heb anderhalf boek gelezen en 10 uur per nacht geslapen. Op naar een nieuwe week.

Geef een reactie

