Maya the Great

Vanmiddag las ik dat Maya Angelou niet meer onder ons is. Ik ben altijd onder de indruk geweest van deze krachtige en wijze vrouw. Ze heeft prachtige gedichten geschreven en ook een aantal favoriete quotes zijn van haar hand. De eerste keer dat ik deze las kwam hij binnen als een donderslag en zit sindsdien opgeslagen in mijn hoofd. Ik zet zo een kop thee en blader “I Know Why the Caged Bird Sings” weer eens door.

Deze week dus niet één, maar meerdere quotes, omdat ze allemaal een waarheid als een koe bevatten.

 

 

Geef een reactie

